رمان منحرفی پارت۲ | zhina fathi 1402/08/01 | 10:44

های گایس,برید ادامه

پس اسمش آدرین بود. بعد از اینکه اون پسره رفت آدرین دوباره شروع به خوردن ممه های گنده من کرد;یکی رو می خورد و یکی رو با دستای گرمش میمالوند,اینقدر خورد تا شیر شد بعد رفت سراغ کصم,هرچی التماس میکردم ول کن نبود.عجیبه,اول تا آخر رابطه چیزی نمی گفت.بین بام رو ماساژ میداد تا تحریک بشم,بعد تحریک شدم کصم رو میخورد.(آه آه چندش)یعنی اینقدر خوشمزه بود.منم برای اینکه ازیتش کنم شاشم رو ریختم توی دهنش ولی انگار نه انگار ,اونم خورد.رفت سراغ کیرش رو گذاشت تو دهنم و گفت برام ساک بزن منم از ما جاری براش ساک زدم .نوبت محله نهایی بود,یعنی سکس.کیرش رو با تمام قدرت داخل کونم کرد آه و ناله هام اتاق رو پر کرد بعد تند تند انجامش میداد,بعد ۱ ساعت ارضا شدم و یه قرص ضد حامله گی بهم داد,آخ دلم درد میکرد.

 


پایان......

 

 مرسی بچه ها که شرط رو به پایان رسوندید.😘😄

بای بای

 

 

قدرت گرفته از بلاگیکس ©